Alla inlägg under juni 2013

Av madde - 3 juni 2013 14:42

nu har det blivit svalare i skuggan (25ºc) de e så hett att man int vill äta ...halv10 på morgonen åt jag ett litet vanligt glas med banan yoghurt öö..konstigt namn men de stod så på tölkken själv kallar ja de jogge och jogort :) nu berättar jag om min dag..vaknade halv 9 och trodde det var skola men så kom jag ihåg att det var sommarlov :) efter jag åt cyklade jag till mommo och mofa där va ja ute ( de är en bondgård eller stall dit är många hästar och getter mm)så var jag där till klockan halv2 så kom jag hem tillbaka för min akku (batteri )tog slut så ja måste komma hem och ladda telefonen( jag har samsung galaxy s3) sär var nästan hela min dag ...

hejdå ! läs fortsätt läsa min blogg :)):)) lite bilder från idag

ego

Av madde - 3 juni 2013 12:32

hejj...ja skrev ego som rubrik för som ni sir på mitt namn så heter jag I-AM-PERFECT,jag provade med you are perfect men de gick int för nån annan hade redan de namne:) idag e de måndag å de e sommarlov jee va rolit just nu så e ja hos min mommo o mofa :)) allstå de e så skönt ute för de e sååå varmt, de ei solen 33ºc...åå....ja skriver efter en stund för nu har ja bara kvar 10% akku kvar å så måst ja laga min blogg finare:))

Presentation

hej jag heter madde och kommer från finland...läs min blogg så får ni veta mera om mig!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards